Hur får jag Runkeeper-erbjudandet att fungera i appen?
Hur får man Runkeeper uppdateringen att fungera? Jag har löst in den, loggat in på Asics och fått mail, men appen uppdateras inte till Runkeeper Go!
Följ inlägget
4
följare
Jag skickar länken igen så att du kan prova att göra om det: https://id.asics.com/lander?style=raceroster_rkgo&client_id=raceroster_rkgo_gb&grant_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.asics.com%2Fse%2Fsv-se%2Fmk%2Foneasics__raceroster%2F&no_confirm_email=true&send_confirm_email=false&privacy_url=http://www.asics.com/se/sv-se/customer-service/privacy-policy.html&terms_privacy_country=SE&terms_url=http://www.asics.com/se/sv-se/customer-service/terms.html&utm_campaign=spring_run_2021
Hör av dig om det ändå inte skulle fungera!
Med vänliga hälsningar,
Lisa
Hmm, nej har du följt stegen och använt samma mejladress på båda ställen så är det väldigt svårt att veta vad felet är. Jag har skickat det vidare till min kollega internt som ska lyfta det med ASICS (Runkeeper), men kolla gärna en extra gång att du använt samma mejladress på båda ställen.
Med vänliga hälsningar,
Lisa
Och jag kan klicka på ”lös in” hur många gånger som helst.
Samma här, kommer vidare men trycker rag på Googla Play så kommer jag direkt in i min befintliga app och får inget erbjudande om att uppdatera till Go.
Tre kontrollfrågor:
1.) Har du använt samma mejladress på båda ställen?
2.) Har du testat att logga ut och sedan in igen i Runkeeper-appen?
3.) I Runkeeper-appen, om du går in under inställningar och kontoinställningar, vad står det att du har för "typ" av konto (under din email-adress)?
Mvh,
2). Ja; även startat om telefonen
3). Bas
Och massvis med erbjudanden om att uppgradera, för bara...
Jag skickar vidare din mejladress till Runkeepers support och ber dem uppgradera ditt konto från sitt håll.
2 ja och ominstallation appen
3 bas
Jag skickar vidare din mejladress till Runkeepers support och ber dem uppgradera ditt konto från sitt håll.
Jag tar dina kontaktuppgifter vidare till Runkeeper.
Mvh, Jenny
Mvh, Jenny
Nu har jag fått GO-versionen.
Mvh, Jenny
Har du testat följande:
1.) Har du använt samma mejladress på båda registreringsställen?
2.) Har du testat att logga ut och sedan in igen i Runkeeper-appen?
3.) I Runkeeper-appen, om du går in under inställningar och kontoinställningar, vad står det att du har för "typ" av konto (under din email-adress)?
Mvh, Jenny